Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Βοnus θεμα: Αποκαλυψη για τους facebookαδες

Σε καποιους εχει μαθευτει ηδη. Οι υπολοιποι θα αναρωτιεστε ακομα τι ειναι αυτη η βλακεια που θεσπισαν οι κοπελες στο facebook και βαζουν, χωρις αλλη επεξηγηση, status οπως:
"Μου αρεσει στον καναπε"
"Μου αρεσει στο τραπεζι"
"Μου αρεσει στο γραφειο"
"Μου αρεσει στο κομοδινο"
"Μου αρεσει κατω απο το καθισμα του αυτοκινητου"
κλπ.

Μην βιαστειτε (αν δεν το κανατε ηδη) να τους γραψετε καμια βλακεια:
Αυτο απλουστατα ειναι η απαντηση στην ερωτηση "Που σας αρεσει να βαζετε την τσαντα/το πορτοφολι σας".
Ειναι στο στυλ κατι παρομοιου που ειχαν κανει περυσι με το χρωμα του σουτιεν τους, και καλα για τον μηνα Οκτωβριο και την προληψη του καρκινου του μαστου.

Φετος ρε παιδια, σε τι θελουν να μας ευαισθητοποιησουν παλι;; Στον καρκινο του Gucci;; (τωρα, λες και το περσινο βγαζει κανα νοημα, και αποτελεσε πληγμα κατα του καρκινου, αλλα τεσπα...)
Μαλλον οχι. Προφανως, θελουν να μας συγχυσουν για να δειξουν ποσο ανωτερες ειναι.
Ναι, καλα διαβασατε. Ο επιλογος τους λεει: "Να δειξουμε ποσο δυναμικες γυναικες ειμαστε".
Οκ, τωρα που βαλατε αυτα τα παιχνιδια με το "μου αρεσει", η επιδειξη δυναμισμου εφτασε στο απογειο της, οι προεδροι των φεμινιστικων κινηματων κλαινε απο συγκινηση, και εμεις καταραζομαστε την τυχη μας που ειμαστε αντρες.

Μπορει να αναρωτηθητε "και που το μαθατε;;"
Ειμαστε ψαγμενα ατομα δεσποινις... τι μας περασατε;; Αυτος ειναι ο πρωτος λογος.
Ο δευτερος λογος, ειναι οτι καποιες κοπελες ειναι αρκετα "εξυπνες", "δυναμικες" και "ανεξαρτητες" ωστε να γραψουν αυτο το πραμα στο status τους, αλλα οχι τοσο ωστε να προσεξουν καλυτερα που στελνουν τα μυνηματα τους...

Χμμ... μιας και ανεφερα πιο πανω τη δικη μας αντιδραση, θα γραψω κατι πριν με περασετε για μισογυνη: Υπαρχουν και χειροτερα!!
Μερικοι απο αυτους που εχουν μαθει το "κρυφο μυστικο", εχουν διαδωσει μυνημα που λεει "Εμπρος, να κανουμε το ιδιο!! Να γραφουμε εναν αριθμο, για το ποσες μαλακιες εχουμε τραβηξει την ημερα. Μην αφησουμε τα κοριτσια να μας παρουν τη δοξα."

Με λιγα λογια;; Οποιος σπασει τα περισσοτερα κοντερ ηλιθιοτητας κερδιζει στον "πολεμο των φύλων".
Ακομα και σαν εμπνευση, οι παραπανω "επαναστατες" ειναι ακομα πιο τραγικοι απο την original τραγικοτητα των κοριτσιων. Ακου κει ποσες μαλακιες βαραμε την ημερα...

Εγω αν ημουν στη θεση τους, θα προτεινα να γραφουμε "την εχω 18", "την εχω 21", "την εχω 25". Φυσικα, αυτο δεν θα ηταν τιποτε αλλο απο την απαντηση στην ερωτηση "ποσων ιντσων οθονη εχετε στο PC σας".

ΥΓ: Να φανταστω οτι θα τρεξετε τωρα να το βαλετε στο προφιλ σας το παραπανω;;
ΥΓ2: Συγνωμη αν σας το χαλασαμε, κοριτσια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου