Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

O διαλογος Πατερα-Νιοπλια: Τι ειπαν στ αληθεια;

Κανουμε το πρωτο πληρες αρθρο για το blog, με μια μικρη καθυστερηση (ειπαμε: "τεχνικα προβληματα") και θα αναφερθουμε στην αθλητικη επικαιροτητα.
.....
Τι γιατι;; Γιατι ετσι μου ρθε!!! 

Στο κατω-κατω αν δεν σχολιασουμε τωρα την προσωρινη παραιτηση του Νικου Νιοπλια απο τον Παναθηναικο, ποτε θα το κανουμε επιτελους;;
Ναι, καλα διαβασατε. Για οσους θελετε επαναληψη, η δεν ο εχετε παρει χαμπαρι ακομα, ο προπονητης του ΠΑΟ ανακοινωσε την παραιτηση του απο τον παγκο της ομαδας, μετα τη νικη της ομαδας του με 1-4 επι του Εργοτελη.
Μετα, οπως ανεφερε το σαιτ www.sport-fm.gr σε τηλεφωνικη επικοινωνια (για να μην τους ακουσουν, ντε...), ανελαβε δραση ο προεδρος, Νικολας Πατερας:

Ο διάλογος Πατέρα-Νιόπλια

Πατέρας: «Νίκο, τι έμαθα;»
Νιόπλιας: «Πρόεδρε, δεν αντέχω άλλο να με βρίζουν και να με ξεφτιλίζουν».
Πατέρας: «Ηρέμησε. Το θέμα είναι ότι εγώ και η διοίκηση σε θέλουμε και σε στηρίζουμε. Μην ακούς τι λένε οι απέξω. Θέλω να μείνεις και να συνεχίσουμε μαζί».
Νιόπλιας: «Πρόεδρε, να ξέρεις ότι χάρηκα πολύ το καλοκαίρι όταν έμαθα ότι θα γυρίσεις. Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και τη στήριξη. Πιστεύω ότι εδώ που είμαστε το οφείλουμε πολύ σε εσένα που γύρισες στην ομάδα. Το ξεχνάω αυτό που έγινε και προχωράμε».


http://www.sport-fm.gr/article/296202

Κι ετσι ο Νιοπλιας ανακαλεσε την αποφαση του να παραιτηθει.
Επαναλαμβανω σε περιληψη: μετα απο εμφατικη νικη, ο Νιοπλιας δηλωνει παραιτηση, ο Πατερας του κανει τηλεφωνημα, που καταγραφεται στον sport-fm, και ο Νιοπλιας ετσι απλα την ανακαλει. Δεν ηξερε οτι τον στηριζει, μολις του το ανεφερε ο Πατερας, ειπε «σοβαρα;;» και ανακαλεσε.
Μπορουμε να εμπιστευτουμε εναν τετοιο διαλογο ετσι οπως μας τον εδωσαν;; Θα προσπαθησω να το δω τελειως ρεαλιστικα το θεμα. Οκ... με τον δικο μου ρεαλισμο!!

Μηπως ο διαλογος ηταν καπως σαν τους εξης;;;;

Ο διαλογος Νιοπλια-Πατερα, Σεναριο 1: Το παιχνιδι της συγνωμης

(ringtone): «Ααααας τεεεελειωωωωσουμε σου λεεεω, μια αγααααπη δυνααατ....»

ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Παρακαλω...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Νικο, τι εμαθα;;»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Τι εμαθες;;»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«...φευγεις;;»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Νομιζα πως το ηξερες. Προεδρε... δεν αντεχω αλλο να με βριζουν και να με ξεφτιλιζουν»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ηρεμησε ρε Νικο!! Τι ειναι αυτα που μου κανεις;; Μου βαζεις το μαχαιρι στην καρδια!! Εγω και η διοικηση πεσαμε απο τα συννεφα!!»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Ας ειναι προεδρε... κανεις δεν με θελει στην ομαδα. Εγω δεν μπορω... εσεις δεν με στηριζετε... οι παικτες δεν με θελουν (κλαψ)....»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Τι λες ρε;;; Μην ακους τι λενε οι απ εξω!! Εχουμε πανικοβληθει ολοι!! Δεν ειδες τη συνεντεξη τυπου των παικτων;; Ο Ζιλμπερτο βουρκωσε μολις του ειπαν τα νεα, ειπε ποσο καλη δουλεια εκανες. Ο Μπουμσονγκ ταραχτηκε σαν να τον χτυπησε ηλεκτροσοκ. Ο Σισε δεν μιλησε καν, ειναι στα αποδυτηρια και κλαιει σαν παιδι!!»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«...εκλαψε για μενα (λυγμ).... ο Σισε;;;;»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Τι ο Σισε ρε Νικο(κλαψ);; Εγω που με ακους, δεν μπορω να κρατηθω(κλαψ). Μεχρι και ο σκυλος μου κλαιει. Μου ρχεται να πεσω απο το κοτερο να πνιγω(κλαψ)!! Τι θα κανουμε χωρις εσενα ρε Νικολα;; Μονο εσενα εχουμε!!»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Προεδρε... αληθεια με θελετε ολοι(κλαψ);; Να ξερεις οτι χαρηκα πολυ το καλοκαιρι οταν εμαθα οτι θα γυρισεις. Σε ευχαριστω (λυγμ) για τα λογια σου και τη στηριξη. Πιστευω οτι εδω που ειμαστε το οφειλουμε πολυ σε εσενα που γυρισες στην ομαδα. Τα ξεχναω οσα εγιναν... και προχωραμε(κλαψ).»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Νιοπλια, παιδι μου....»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Πατερααααααα....»
-«Κλαψ, λυγμ, μπουχουχου, κλπ, κλπ...»
----------------------------------------------------------------------------------------------


Ο διαλογος Νιοπλια-Πατερα, Σεναριο 2: Πολεμος εμπιστοσυνης

(ringtone): «Κανεις-οτι-θελεις...και-καποιους-τους-ποναααααει!! Κανεις-οτι-θε...»

ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Παρακαλω...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Νικο, τι εμαθα;;»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Προεδρε, ως εδω!! Δεν αντεχω αλλο να με βριζουν και να με ξεφτιλιζουν!!»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Οπα Νικολα, ηρεμησε... θα τα βρουμε. To θεμα ειναι οτι εγω και η διοικηση σε θελουμε και σε στηριζουμε. Εκτος αν θελεις με αυτα που κανεις να σε απολυσω και εγω αυτοπροσωπως.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Τι με στηριζετε ρε προεδρε;; Εχουν πεσει ολοι πανω μου. Ο Κατσουρανης και ο Καραγκουνης κανουν οτι θελουν στα αποδυτηρια. Αλλα ενταξει...(κλαψ) αφου δεν με θελετε... να φυγω κι εγω να βρειτε και σεις την υγεια σας με καποιον καλυτερο... με τον προπονηταρα τον Μπαγεβιτς...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Εεεε...Τ-τον Μπαγεβιτς;;; Ο-οχι ρε Νικο, μια πλακιτσα κανουμε κι εμεις, μην ακους τι λενε οι απ εξω. Σε ικετευω, να μεινεις και να συνεχισουμε μαζι.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Το θες αληθεια να παραμεινω;;; (Μπουχαχαχαχα)»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ναι Νικο μου...»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Πεσε στα γονατα.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Πεφτω Νικο μου, πεφτω...»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«...και υποσχεσου μου οτι θα με στηριζεις.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ναι Νικο μου, θα σε στηριζω.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«...και οτι δεν θα κανουν κουμαντο ο Κατσουρ με τον Καρα.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ναι Νικο μου, κομμενα με το μαχαιρι αυτα.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«...και οτι δεν θα μου κανουν πολεμο τα ΜΜΕ.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ναι Νικο μου...»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«...και οτι δεν θα μου ξαναφυγει ο γυμναστης.»
ΠΑΤΕΡΑΣ«Ναι, Νικο μου...»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«...και οτι θα ριξετε οσα χρηματα πρεπει για τις μεταγραφες που θα ζηταω εγω.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Εεεεε, ως εδω Νικο, αμα δεν γουσταρεις....»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Καλα προεδρε...(κλαψ) αφου δεν μπορειτε, δεν μπορω κι εγω. Σας αφηνω στην ευχη του Ντουσαν...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Τ-του Ντου... εε, ενταξει ρε Νικο, θα τα βρουμε. Οτι στηριξη θες θα σου κανω. Μην μας αφηνεις μονους.... με τον Μπαγεβιτς...»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:(αλλαγη τονου φωνης)«Δηλαδη προεδρε, με θες να μεινω;; και θα με στηριξεις;;;»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ναι.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Γιουπι, σ ευχαριστω πολυ προεδρε, να ξερεις οτι χαρηκα πολυ το καλοκαιρι οταν εμαθα οτι θα γυρισεις. Σε ευχαριστω για τα λογια σου και τη στηριξη. Πιστευω οτι εδω που ειμαστε το οφειλουμε πολυ σε εσενα που γυρισες στην ομαδα. Το ξεχναω αυτο που εγινε, παροτι δεν ειχα κανενα σκοπο να ανακαλεσω!! Και προχωραμε. Και παλι ευχαριστω.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ρε Νικο...»
(Τουτ-τουτ-τουτ...)
------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Ο διαλογος Νιοπλια-Πατερα, Σεναριο 3: Η συνομοσια

(ringtone): «Just dance… and I’ll be okay… dub-durub, just da…»

ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Παρακαλω...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Νικο, τι γινεται;;»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Ελα ρε προεδρε, πως παει;; Καλα δεν τα ειπα;;»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Μωρε καλα τα ειπες... αλλα πολυ δακρυ εριξες ρε παιδι μου. Ειπαμε, δεν χρειαζοταν τοση σαλτσα, γιναμε γραφικοι, ουτε ο Μπαγεβιτς με τον Γιαγκο Δρακο μαζι δεν κανουν ετσι.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Συγνωμη προεδρε, αλλα τα ξερεις αυτα. Δεν αντεχω αλλο να με βριζουν και να με ξεφτιλιζουν.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ρε μην ακους τι λενε οι απ εξω... σημασια εχει οτι εγω και η διοικηση σε θελουμε και σε στηριζουμε. Δεν τους ειδες τους δημοσιογραφους;; Ηταν ετοιμοι να σε απολυσουν οι ιδιοι, και τωρα τρεχουνε σαν τους χαζογκομενους για συγνωμη. Εσυ ξερεις οτι θα μεινεις και θα συνεχισουμε μαζι.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Προεδρε, να ξερεις οτι χαρηκα πολυ το καλοκαιρι οταν εμαθα οτι θα γυρισεις. Σε ευχαριστω για το σχεδιο σου και τη στηριξη. Πιστευω οτι εδω που ειμαστε το οφειλουμε πολυ σε εσενα που γυρισες στην ομαδα.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Νικο, οσο και να γλειφεις δεν θα σου αυξησω το συμβολαιο. Αλλα επειδη κερδισαμε 4-1, και τα ειπες τοσο ωραια, σε προσκαλω στο επομενο τραπεζι με τον Bαγγελη τον Μαρινακη. Κερναω εγω.»
-----------------------------------------------------------------------------------------


Ο διαλογος Νιοπλια-Πατερα, Σεναριο 4: The God-Father (το πιασατε το λογοπαιγνιο ε;; )

(ringtone): «Θα μεινω ελεεεευθερο πουλι!! (Ντιρι-Ντιντιριρι-Ντιντιριρι-Ριρι)....»

ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Παρακαλω...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ελα ρε μ@#@κα, τι εμαθα;;»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Προεδρε, πρεπει να με καταλαβεις. Δεν αντεχω αλλο να με βριζουν και να με ξεφτιλιζουν.»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Στα @@ μου ρε!! Εγω και η διοικηση σε θελουμε και σε στηριζουμε!! Κι εσυ μου το σκας, και μας αφηνεις με μονη λυση τον Μπαγεβιτς;; Θα μεινεις και θα συνεχισουμε μαζι, και τελος!!»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Γιατι, αν δεν θελω;;»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Τοτε δεν θα ξαναδεις τη γυναικα σου.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Την ποια;;»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Α, δεν στο πα, οταν ακουσα οτι παραιτεισαι, εστειλα δυο μπραβους να παρουν ομηρο τη γυναικα σου. Και αν δεν σε συγκινει ουτε αυτο, αμα παραιτηθεις, θα στειλω τον ξαδελφο του Ματερατσι απο τη Σικελια, να σου παρει τα εντερα και να στα κανει μακαροναδα.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Ε...χμ... ενταξει κ. Προεδρε, θα τα βρουμε... αλλα πρεπει πρωτα να...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ενταξει ειπες ε;; Μπραβο ρε Νικολα, συνεννοεισαι τελεια.»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Εε... ναι κ. Προεδρε, αλλα εγω δεν...»
ΠΑΤΕΡΑΣ:«Ναι», ακουσα ενα «ναι». Ειπες «ναι»!! Αυτος εισαι ρε Νικολα, χαιρομαι που εχω προπονητες που να μην σκεφτονται με τιποτα να φυγουν. Τα λεμε. Και αυριο κανονικα στην προπονηση, ετσι;;»
ΝΙΟΠΛΙΑΣ:«Εμμμ... κ. Προεδρ...»
(τουτ-τουτ-τουτ...)
------------------------------------------------------------------------------------

Ποιο απο ολα τα σεναρια ισχυει;;; Δεν ξερω.
Εγω απλα τροφη για σκεψη δινω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου