Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Εισαγωγη - Οι θεωριες του alexk: #1

Χαιρετω!!
Πολλες φορες οσοι με γνωριζουν πραγματικα εχουν αναρωτηθει "τι σκεφτεσαι και εισαι στον κοσμο σου;;"
Η απαντηση ειναι: οτι ασχετο μπορει να σκεφτει κανεις.
Εδω δεν υπαρχει ο "πραγματικος κοσμος", ουτε ορθοδοξοι τροποι/ωρες εκφρασης.
Πραγματα που εχω φανταστει,
πραγματα που μας εχουν απασχολησει, και τα εχω περιγραψει με τον δικο μου τροπο, που σε κανει να αναφερεις το ονομα του blog,
η και πραγματα που εχω δημιουργησει.

Θα προσπαθησω να μην γλιτωσετε απο αυτα!!

Σκεφτομουν απο καιρο να ανεβασω το blog, αλλα λογω "τεχνικων προβληματων" κατεληξα σημερα. Δεν ξερω αν πειραζει και τοσο, γιατι  οπως λεει και ο σοφος Ελληνας, δηλαδη εγω:

Οι θεωριες του alexk: #1

Καλιο αργα... παρά πολυ αργα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου